Produkty

Korby dle individuálních potřeb a druhu přepravních materiálů

Standardní korba

Rozměr ložné plochy 2193 x 3950 mm. ( Š 706 MTS 27 a LIAZ 150)
Nosné profily mají oproti provedení LIAZ větší průřez a jsou v nejvíce namáhaných místech vyztuženy.
Výztuhy spodní části korby jsou z klasických uzavřených profilů.
Síla podlahového plechu je 4 mm.Exponované části korby včetně podlahy jsou vyrobeny z materiálu o větší pevnosti.
Uložení hydraulického válce v korbě a uchycení pantů bočnic jsou zesílené.


Rozšířená a prodloužená korba

Rozměr ložné plochy 2400 x 4110 mm. (vozidla LIAZ 150)
Podélné nosné profily na spodní části korby jsou z otevřeného „Z“ profilu.
Síla podlahového plechu 5 mm.
Exponované části korby včetně podlahy jsou vyrobeny z materiálu o větší pevnosti.
Jištění bočnice proti otevření v přední části korby je oproti předcházejícímu typu řešeno pákovým systémem přes pružinové podložky.
Otvírání zadního čela je automatické pomocí pákového převodu a vačky.
Výhodou tohoto řešení je automatické odjištění zadního čela pouze při sklopení korby dozadu, bez nutnosti zásahu obsluhy.
Při sklápění korby do boku zůstane zadní čelo vždy uzavřeno.

Výhody

Větší ložná plocha (zvětšení celkového objemu korby).
Menší přítlak bočnice na zadní pneumatiku při otevření.
Lepší ochrana korby proti úletu nečistot od kol.


Bočnice z vnitřní strany hladké

Provedení – plech 3 mm, vyztužení „U“ profily z vnější strany
Nedodávají se k rozšířené a prodloužené korbě


Bočnice profilové

Nejsou vhodné na živici a kaly
Provedení: plech 2,5 mm – zvýšená pevnost při menší hmotnosti bočnice.
Výška bočnic: 600 mm nebo 890 mm s možností jejich kombinace (pro oba typy korby).
Jejich kombinací lze získat celkovou výšku bočnic 600 mm, 890 mm, 1200mm nebo 1490 mm.
Pro snížení síly při manipulaci je bočnice 890 mm opatřena dvěma pružinami na předním čele.


Korba s bočnicemi 1200 mm

Skládá se ze dvou bočnic 600 mm. Spodní bočnice má spodní závěs a vrchní bočnice závěs horní.
V tomto provedení je korba opatřena dvěma jäkl profily v zadních rozích, které nezasahují do ložné plochy vozidla a jsou snadno demontovatelné.
Toto konstrukční řešení dovoluje snadnou demontáž horních bočnic (bez zvedacího zařízení), čímž lze používat samostatně spodní bočnice (tzn. výška bočnic 600 mm).

Přesunout se na začátek